Kontorsstädning.

Skinande ren kontorsstädning

Med vår kontorsstädning hjälper vi dig att skapa en bättre arbetsmiljö för alla anställda. Våra kompletta städtjänster gör ditt kontor skinande rent. Du kan själv välja vad du vill inkludera i vår kontorsstädning. Kontakta oss för att få en offert.

Vår kontorsstädning gör ditt kontor rent och fräscht

Genom att boka en kontorsstädning får du ett rent och fräscht kontor. Arbetsmiljön kommer att bli renare och dina anställda kommer både trivas bättre och bli effektivare. Anställda känner sig helt enkelt mer motiverade att arbeta i en ren och städad lokal utan saker överallt. En ren lokal ger dessutom en renare luft att andas.

Boka en kontorsstädning i Stockholm av oss på I-shine. Vi har lång erfarenhet av att städa kontorslokaler och är både snabba och effektiva.

Detta ingår i vår kontorsstädning

— Vi ger er ett fast pris
— Vi är miljöcertifierade
— Vi använder miljövänliga städprodukter
— Vi har erfaren personal och är anslutna till kollektivavtal
— Vi har en ansvarsförsäkring

Recensioner

— ”Vi är riktigt nöjda med städningen av vårt kontor i centrala Stockholm.
— Dessutom var det en trevlig städerska.” StoraSjö firma
— ”Kontorsstädningen utförs varje vecka och blir alltid lika bra.” Sara H.
— ”Trevliga städare som arbetar effektiv och rengör allt vi ber om.” StarShine Logistik
— ”Glänsande rena fönster och dammfria golv – precis som alltid. Tack!”. Djurgårdens kontorshotell

Vår kontorsstädning

När det är dags för vår avtalade tid dyker vi upp redo att börja städa. Vi tar med oss allt städmaterial som behövs. Det enda du måste ordna är tillgång till vatten och el. Du som kund bestämmer vad du vill att vi ska städa och hur ofta du vill att vi ska städa dina lokaler. Vår kontorsstädning är alltid skräddarsydd utefter ditt kontor och dina önskemål.

Boka en kontorsstädning

Om du vill boka en kontorsstädning eller få en prisuppgift kan du kontakta oss. Antingen genom vårt kontaktformulär eller genom att ringa oss. Uppge hur stora dina lokalytor är samt hur ofta du vill få lokalerna städade. Då återkommer vi snabbt med en offert.

Vanliga frågor och svar

Hur ofta bör en kontorsstädning utföras?

  • En storstädning av ditt kontor bör utföras regelbundet. Det är nämligen både bra för arbetsmiljön och för hygienen. Vi rekommenderar att du bokar en kontorsstädning några gånger per år för att verkligen gå igenom hela arbetsutrymmet.

Vad händer om något går sönder?

  • Vi har en ansvarsförsäkring vi använder om något skulle råka gå sönder under storstädningen. Om något har gått sönder på grund av vår oaktsamhet betalar vi ut ersättning.

Tänk om vi inte blir nöjda?

  • Om du inte är nöjd med det utförda arbetet så är inte vi heller nöjda. Vänligen säg till direkt eller kontakta oss så att vi kan undersöka städningen. Om du meddelar oss inom 3 dagar efter utfört arbete kommer vi och åtgärdar felet och/eller betalar ut ersättning.

Vilka är era avbokningsregler?

  • Om du avbokar 72 timmar innan städtillfället börjar så har du rätt till alla pengar tillbaka. Om du avbokar senare än så tar vi ut följande avgifter:
    Inom 48 timmar är avgiften 50 % av priset.
    Inom 24 timmar är avgiften 75 % av priset.
    Om du avbokar samma dag som städningen ska utföras sker det ingen återbetalning.
    Alla tider är utan helg inräknat och avbokningskostnaden berättigar dig inte till RUT-avdrag.

Har flyttstädningen någon garanti?

  • Vi har 3 dagars garanti på vår flyttstädning. Du måste alltså kontakta oss inom 3 dagar om du är missnöjda med någon del av städningen. Om du hittar brister direkt vid besiktningen så åtgärdar vi dem direkt. Därför är det bra om du kan medverka vid besiktningen. Klagomål som kommer efter att du som kund godkänt städningen accepteras inte. Vi meddelar dig cirka 1 timme innan vår besiktning börjar.